Co nastane

Co se asi nastane, když máte hledat jehlu v kupce sena? Asi vám vstanou na hlavě zbývající vlasy, pak na vás zaútočí infarkt a nakonec skončíte v hluboké depresi. A podobné to je, když vyhledáváte na internetu nějakou službu, výrobek a podobně. Používané vyhledávače vám zobrazí ve skromnějším případě stovky, v horším případě tisíce a statitisíce výsledků. Můžete si vybrat. Nejdříve vám vlasy na hlavě vstanou hrůzou, pak… No, však to znáte. Jak se tomu vyhnout? Nevnímáte na množství výsledků a začínáte vybírat od začátku celého seznamu jeden po druhém odkazy a prohlížíte… Dokud vás to nepřestane bavit.

Co si vyhledáte?

Aniž o tom tušíte, vyhledáváte v upřednostňovaných výsledcích. Znamená to, že výsledky jsou „přefiltrovány“ a přednostně zobrazeny ty, které používají takzvané SEO optimalizace webových stránek . Pro vás jako zákazníka sice nepříjemné omezení, ale pro vás, jako nabízejícího své služby, či výrobky, neocenitelná pomůcka, aby se o vás každý dozvěděl přednostně.

Co nastane
5 (100%)1